Prečo neodmietať rôzne príležitosti

Naskytla sa mi zaujímavá príležitosť pomáhať jednej kočke s propagáciou jej novej značky oblečenia. Ako sa to celé udialo?

Konečne som bola plávať
V sobotu ráno som sa zobudila okolo siedmej hodinky, vonku svietilo slniečko a ja som sa moc tešila na to ako pojdem plávať (po asi 4 mesiacoch). Plávanie zbožňujem, teda odkedy som sa naučila plávať kraula. Budú to už tri roky, tri roky čo som sa učila plávať na praktické prijímačky na fakultu športových štúdii v Brne. Dokázala som sa ani nie za 8 hodín naučiť plávať (Ďakujem Michale za pomoc! :) ), a príde mi, že sa každou jednou hodinou v niečom ďalšom zlepším, či už je to dýchanie, alebo práca rúk. Chodím plávať v Brne na Lesnú, je to starý komplex, kde majú halu, bazén, saunu a posilku. Ale mne sa páči, že to nie je veľké, že tam nechodí veľa ľudí. 


Dúfala som, že v sobotu ráno o osmej tam moc ľudí nebude. Bolo nás tam asi devať, takže som mala svoju dráhu, alebo skor lajnu pre seba. Vždy keď idem na bazén, skočím pod sprchu, nech potom ten šok z vody nie je taký hrozný. Vonku je zatiaľ stále chladno, tak sa mi do tej vody moc nechce. Musím prejsť malou aklimatizáciou. Takže som pod sprchou strávila pár minutiek, potom som si nasadila plávaciu čapicu a okuliare a skočila. 

Ten prvý pocit, keď som sa ponorila pod vodu, vydychovala, kopala, myslela na to aká je tá voda popretkaná slnečnými lúčami, pekná, bol nádherný. Hneď som si vyčítala, prečo nechodím častejšie. No už budem, už budem :) A teším sa tomu veľmi. 

Ako som sa zahrala na modelku
Po bazéne som šla ešte nakúpiť a písala mi kamarátka Mirka, či by som nemala čas pomocť s natáčaním a fotením promo videa na nové športové oblečenie. Tak som si na chvíľku pomyslela, že mám doma kopec práce šesť kníh ma čaká spracovať na bakalárku, variť, prať, upratovať. No kedy inokedy by sa mi mohla naskytnúť takáto príležitosť? Tak som na to kývla.

Po pár minutkách mi písala ďalšia baba, hlavná organizátorka akcie, a pre moje veľké prekvapenie kamarátka Verča :) S Verčou sme sa spoznali na vzpieraní asi pred 2 rokmi. Verča sa venuje hlavne vzpieraniu. Netušila som, že niečo takéto chystá, ale bola som fakt milo prekvapená. Som rada, že sa rozhodla tvoriť a vyrába niečo svoje vlastné, na čo može byť pyšná. Čo budem predvádzať som sa dozvedela až vo fitku.  


V-lift

Nová značka oblečenia, krásne športové legíny, k nim ladiace podprsenky, tričká s motivačnými nápismi.  Na celom projekte sa podielalo 7 ľudí. Verča, Pavlína Valigurová, Mirka Zemanová, Lu Gregorová, ja a dvaja chalani, ktorí mali pod palcom kameru, foťáky a veľa brilantných nápadov. 


Ja som vlastne vobec netušila kto tam bude, čo sa bude diať. Bola to pre mňa úplná novinka. Najskor sme sa s babami šli prezliecť do šatne. Vyskúšať nové legíny a tričká. Legíny boli krásne farebné, a mali vyšší pas, čo sme si s babami hneď pochvalovali. To je častý problém pri cvičení, že legíny napríklad pri drepoch padajú,  a furt si ich musíš vyťahovať, a je to hrozne obmedzujúce. Takže veľké plus, a materiál bol veľmi príjemný. 

Potom sme šli za chalanmi do telocvičně. Natáčali sme v CrossFit Destiny, takže atmosféra bola príjemná. Mirka s Verčou predvádzali vzpieranie, my s Lu sme si vzali CrossFit cviky, angličáky, zhyby, wallbaly, Pavlínka pózovala, behala. Veľmi dobre sa pracovalo s chlapcami. Šlo vidieť, že takýto projekt nerobia poprvýkrát. Fakt mali skvelé nápady, ako pózovať, ako to vziať na kameru. Hltala som všetko, strašne ma to zaujímalo, dúfam, že si čoskoro budem mocť dovoliť kúpiť foťák, a tiež budem natáčať, čo si zatiaľ nechám pre seba (to sú tie sny, ktoré sa snáď časom vyplnia :)).

      


Vždy je to o ľuďoch
Presne tak. Možno bolo aj lepšie, že som sa o celom projekte dozvedela na poslednú chvíľu. Nemala som moc času nad tým polemizovať a odhovárať samú seba, že na to nemám a že ako modelka rozhodne nevypadám :-D A taktiež som nemala čas premýšlať nad tým kto tam vlastne bude. Mirku poznám asi tak dlho ako Verču, ale Pavlínku a Lucku to nie, nevedela som o koho ide. 

Mirka Zemanová je tiež vzpieračka, ale často chodí do posilky, občas aj na crossfit. Mirka je velká motivácia. Tvrdo si ide za svojím, a zvláda všetky možné cviky, ktoré by som sa ja niekedy chcela naučiť. Hlavne je v top forme. Vždy a všade.




Pavlína Valigurová je mladá baba, ktorá sa chystá na svoje prvé bikiny fitness sútaže. No čo vám budem hovoriť, bola fakt krásna. Možno sa na prvý pohľad javila ako taká šedá myška sediaca u stolku bokom na recepcii. No ako sme fotili a predvádzali, postava top, pózy, a hlavne keď sa usmiala, to bolo niečo. 



Lucka Gregorová je dosť známa osoba v crossfit svete, teda v ČR. A možno ju len ja považujem za známu :-D Lu, ako jej hovorí skoro každý, je vzpieračka, crossfiterka a trénerka v Prahe. Vždy som ju chcela niekedy naživo stretnúť, a v sobotu som s ňou mohla aj cvičiť a klábosiť. :)




Chalani, ach jaj, tá moja hlava deravá. Odkedy trénujem a stretávam milión ľudí, nie som schopná si zapamatať mená :-D Fakt je to strašné!! Normálne si neviem spomenúť ako sa volali, som hrozná. Každopádně, práca ktorú tvorili bola fakt profesionálna. 

Strašne sa mi páčilo ich sledovať pri práci. Nasávať všetko, učiť sa... to bolo moje. Na konci som sa ich pýtala, kedy bude promo video hotové a aké bude dlhé. Bude ready asi do týždňa a trvať bude necelú minutku. Takže som bola zase v šoku..neviem prečo som si myslela že to bude mať okolo 3-5 minút. Možno preto, že sme nad tým strávili 5 hodín. :-D 5 hodín práce, našej práce..a ono sa to vojde do jednej minutky. Teda len tie najlepšie zábery. Ale už sa na to teším. 

Prečo príležitostiam (ne/plánovaným) hovoriť ÁNO

Každému z nás sa občas stane, že mu niečo cinkne do nosa. Myslím tým, že ho niekto niekam pozve, že mu niekto niečo navrhne. Častokrát sa nám nechce, sme leniví, alebo keď už máme konečne čas odpočívať, a nemáme náladu na iné veci, sa nám niekto ozve. Mám rada kľud a odpočinok, ale ešte radšej mám výzvy. Výzvy či niečo zvládnem. Ale na to neprídeš pokiaľ to neskúsiš. Pri tejto príležitosti, som len matne vedela do čoho idem. Vlastne som len šla do posilky a predvádzala cviky v krásnom oblečení. A popritom spoznala pár úžasných ľudí. 

Pavlínka ma naučila základy pózovania bikiny fitness (vlastne to boli rýchlo sekundy učenia). Ty kokos, ono to je taaak ťažké. Stáť na jednej nohe, udržať rovnováhu, poriadne vystrčiť zadok a kopa ďalších vecí na ktoré musiš myslieť. No žiadna sranda. Na bikiny fitness mám svoj názor. 

Pavlínka nám hovorila aké je náročné to stravovanie, a že to strašne vysiluje, až je človek nepríjemný atď. No nezávidím jej to. Nie je tam sloboda... aspoň ja to tak vidím. Človek je zviazaný na určitú dobu dodržiavať do bodky stravu, tréningy, aby bol pripravený na súťaže. To že to je psychicky fakt vyčerpávajúce to je už druhá stránka, nehovoriac o tých dietách tesne pred. Držím ale Pavlínke moc moc palce! Myslím, že sa jej bude stačiť usmievať a výhra je v kapse :) 

Som nesmierne vďačná za túto príležitosť. Chcela by som raz od chlacov dostať možnosť s nimi spracovávať videjko a učiť sa. Možno raz :) Každopádne to bolo fajn sobotné popopludnie so skvelými ľuďmi. Strašne sme sa nasmiali a dúfam, že vytvorili niečo čo bude stáť za to :) 














Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Camino deň šiesty (štvrtok 9.5.2019)