Spartan race 2015

Zabahnený Elite Gym Brno 2015 :)
Tento rok som absolvovala Spartan race Sprint 6.6.2015 v Litovli s mojim týmom Elite Gym. Bolo nás 23, a bol to deň plný zážitkov. Náš start bol o 11:00, Spartan Race sa konal v Litovli, čo je kúsok od Olomouce, z Brna sme vyrážali o 8, naša posádka v aute bola najlepšia, cesta mi strašne rýchlo utiekla :) Dorazili sme, zaparkovali, šli sa zaregistrovat, všetko tam bolo pekne zorganizované, nikde sa nečakalo. Prezliekanie, štartovné čisla, a šli sme pomali na štart :)
Tam hecovačka neskutočná :) Na podiu stáli dvaja chlapi, ktorí to celé viedli, poskakovali, kričali po nás, samé AROO a angličáky a jumping jacks. Tri minúty pred štartom nás poslali do štartovacieho koridoru, a my strašne nedočkaví sme sa nahrnuli, plácali sa vzájomne po ramenach, usmievali sa, boli plní očakávania :)


3..2..1..AROO!

Aj zabahnená póza je dobrá :)
Vyrazili sme, prvá prekážka pneumatiky.. to bola hračka, len som to vzala nejak extremne rýchlo, moja hlava bola niekde vpredu, zatial čo nohy cupitali pomalšie :) ďalej slama, pak dlhý beh, prekážky typu preskoč-podlez-prebehni, zasa beh, a došli sme k monkey bars ala ručkovanie, na moje veľké počudovanie som to zvládla. Bežali sem ďalej po poli, a u lesa sa tam začali zhromažďovat ľudia, bola tam prekážka formou memory testu, kde si si musel zapamatať meno a číslo a za pár km si ho mal zopakovať, ja som mala zhodou náhod Adam1974, čo sa mi pamatalo mimoriadne dobre, vzhľadom k tomu, že meno Adam mi je blízke :) Upalovali sme ďalej k prekážke Triceps bar, proste bradla cez ktoré ste mali len pomocou rúk prejsť na druhú stranu... videla som jak baby padajú jak hrušky, skusila som to, ale spadla tiež...no aspon viem čo mám na priste natrénovať. Na kraji som si odjela svojich prvých 30 angličákov, bola som už celá od blata ale aspoň ma pekne chladilo :) Nasledovalo brodenie sa smradlavou vodou pod ostnatým drátom, beh lesom...a preskočenie rieky...rozbehla som sa, nech doskočím čo najdalej, voda príjemne chladivá, trošku som si zaplávala, vyšla na breh a bežala ďalej. Bežali sme na tak uzučkej cestičke, plnej blata a žihľáv, kde sa nedalo vobec obiehať ľudí bo inak by si skončil v prírodnom žihľavovom kúpeli. Striedalo sa beh, plávanie, beh, plávanie, došli sme ku kolíkom, ktoré mi minulý rok nerobili problém a tento rok tomu tiež tak bolo :) Nasledovalo lezenie po stene, zvládla som ho bravúrně a bežala ďalej vyklopiť mojho Adama :)  Pak nás čakali oštepy, minulý rok pohodka, tento rok katastrofa! Nechápem prečo tie oštepy pripevnili k lanku... dalších 30 angličákov. Dlhé brodenie riekou..a pak nádherný pohľad na laná. Tohto som sa dosť obávala, minulý rok som sa ani chytit pevne nevedela a hned som letela do špinavej vody :) Tento rok sa mi nejak podarilo dostať až nahoru ale nestihla som zazvoniť, čiže dalších 30 angličákov. Tu je videjko :)
Podplávať drevenú prekážku pod bahennou vodou bol skvelý zážitok. Plazenie pod ostnatým drátom-vybrala som si najviac zabahnenú jamu plnú vody, čiže som sa skor šmýkala bahnom a škerila sa na celý svet. Pak ma čakalo už len preskočit oheň a bola som v cieli :) Medaila, banánik, tričko a šli sme sa zablatení fotit. Najlepšie boli sprchy :) Skoro vobec netiekli, takže sme všetci naskákali do rieky a umývali sa tam, bola to sranda :)
Pred štartom a mapa závodov 

Pomáhame si keď je potreba :)

AROO!

Bahno, bahno...a bahenný kúpel na konci :) 

Ako nám to sluší viac? :) 

Pamatám sa, jak som šla minulý rok na svoj prvý Spartan race a to hneď na druhú variantu v obtiažnosti Spartan Super, minimálne 13km + minimálne 20 prekážok. Šla som tam síce s tímom, ale nepoznala tam až na dvoch ľudí nikoho. Počas celej trasy som šla sama, ostatní sa mi stratili behom prvých dvoch kilometrov. Bol to obrovský mentálny boj pre mňa :)  Párkrát som to chcela vzdať, tých kopcov tam bolo neúrekom, ale vždy som šla ďalej.. a bola v očakávaní aká ďalšia prekážka príde :) Pamatám si vačšinu z nich, rúčkovanie, u ktorého som okamžite spadla, bo sme tam prichádzali s premočenými dlaňami z kanálu. Vlastne sme boli celí mokrí, tým kanálom sme sa brodili dobrý kilometer..smrdel a bol čierny.. fuj :) ťahanie ťažkeho nákladu do kopca a z kopca, nosenie vreca s pieskom po kopcoch, navždy mi zostane v pamati pohľad, na dlhý  a strmý kopec v pozadí, čo ma čakal.. bol nekonečný. Mám aj videjko z jednej prekážky, stretla som tam kamošku, tak ma točila :) hrozne ma to povzbudilo. Najlepší moment prišiel, jak už som bežala dole kopcom  k posledným prekážkam a cieli. Bežim, bežím a zrazu na mňa dakto kričí.. mamka s ockom mi mávali :) po celej tej trase a prekážkach, to bol tak úžasný pocit, že predsa ma dakto chcel vidieť a čakal na mňa :) Usmievali sa a išli sa pozrieť jak si budem počínať pri hode oštepom. Napriahla som sa a hodila...trefa do čierneho a radostne som sa mohla pobrať plaziť :) Odplazila som poslednú prekážku pod ostnatým drátom a hurá cieľ!! Dali mi medailu a banán s tričkom... a mohla som si vydýchnuť :) Nebola som ani až taka špatná, chalani boli len okolo 5-10 minút predo mnou, takže spokojnosť. Tu je oficiálne video, kde som aj ja na pár sekúnd, sledujte pozorne čas 2:39, zdvíham tam vrece s pieskom :) Keď si pozriete celé video, možete sa celkom dobre vžiť do toho čo všetko sme museli zvládnuť.

Spartan Race 2014 :)

Bořetice 2014 :)

Budúci rok pojdeme určite zas s Elite Gymom :) Možno by som mohla dať aj dvoch Spartanov- Sprint a Super, na Beasta si vobec neverím, a je to až moc kilometrov na mňa, myslím, že okolo 20 kilometrov a viac. Rozhodne, ale odporúčam Spartan race každému, je to skvelý adrenalín, sranda, prekonáte samého seba, a nakoniec si uvedomíte, že toho zvládnete ovela viac než si myslíte.
Minulý rok v Bořeticiach to dokončil pán, ktorý mohol mať okolo 60-65 rokov, prešiel to celé len v spoďároch, myslím, že šlo o stávku tesne pred závodom :) Vyslovene spontánna akcia, a pán do toho proste šiel a došiel až do ciela! Krásna inšpirácia :)


Paulo Coelho raz povedal: 
"Všetky zápasy v živote nás majú niečomu naučiť. Dokonca i tie, ktoré prehráme."  
Jedna veľká výhoda závodu Spartan race je tá, že vyhrá nakoniec každý. Skús a v cieli to poznáš :) 

Vaša Anička :) 












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)