Prečo som sa rozhodla založiť svoj blog?

Myšlienka založiť si svoj blog ma napadla na začiatku tohto roka. Začala som na nete zisťovať ako na to, ale pak z toho nejak sešlo, mala som zdravotné problémy a akosi som na to pozabudla.
Okolo apríla som narazila na blog od mojej kamarátky z Ostravy, hrávali sme spolu hádzanú. Odkaz na blog  tu: http://utikejmamiutikej.blogspot.cz/ 

Strašne ma to nakoplo.. toľko krásnych článkov a zážitkov tam mala, tak som sa do toho pustila. 
Vytvorila som nejakú základnú lištu, vizáž, prvé príspevky, no a pak došlo k  nejakým technickejším veciam, jak pridať to a jak to, a jak to bude nakoniec vypadať, a jaký bude nakoniec názov, a odkladala som to a odkladala... ale po dovolenke som si povedala, že už musím :)

Dlhú dobu som sa pokúšala písať si denník, denné záznamy, myšlienky, postrehy, plány...Ale vždy, keď som začala, vydržalo to tak 2-3 dni. Myslím si, že zaznamenávať svoje myšlienky a všetko čo sa Ti prihodí v živote v určitom čase a veku je doležité. Ide vlastne o Tvoj osobný rast, učíš sa, zdokonaluješ, posúvaš...a je škoda, to nechat len tak pretekat pomedzi prsty. A hlavne to bude v budúcnu krásne pobavanie :) Uvidím jak som sa za ten čas zmenila a v čom som pokročila. 

Blog je na svete a teším sa, že sa podelím o kúsok svojho sveta s Vami :) 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)