Čo ma čaká najbližšie dni?

Včera som sa len tak zbežne pozrela na kalendár a s hrozou zistila, že týmové závody na ktoré sa chystám sú už budúci týždeň!!! Ach jaj, plánovala som velkú tréningovú prípravu, ale za dva týždne toho moc nestihnem :) No ale plány mám, každý deň nejaká športová aktivita, a hlavne makať na slabinách. O víkendu sme šli s Kamčou na tréning do Destiny, pridali sme sa k chalanom a našim trénerom. Najprv sme vzpierali, šla som trh, a dostala sa až k váhe 35kg, čo ma strašne potešilo! Nevzpierala som 2 mesiace, a poviem Vám, znova začínať s niečím takýmto, je to peklo! Bojím sa osy, bojím sa váh, bojim sa pod to padať, a keď už padám tak je to nesmierne pomalé! Takže sa fakt citím zas a znova ako začiatočník a trápim sa aj s malými váhami. Potom sme si dali spoločne wod, a oni šli ešte ďalšie wod s váhami, ale ja už radšej nie, bo som cítila opuchnutú šlachu na kolene, a nechcela som to hrotiť.




Nedeľa bola odpočinková, lenže z toho dlho očakávaného nič nerobenia mi nebolo dobre na duši, tak som šla zas do Destiny, makať :) Dala som si techniku trhu, pomalá som až nechutne! Pak som šla OHS do 35kg, možete sa pozrieť tu, a zadné drepy, kde som zistila, že nemám preceňovať svoje telo, že to čo si myslím, že by zvládlo, proste nezvládne. A osa s 65kg mi to potvrdila, keď mi pri pokuse o vstávání proste padla a zošuchla sa aj po bedrách :-D AU! No to proste fakt nechcete zažiť! Tak som si dala malinkú pauzu, až bolesť odišla (dočasne) a pokračovala v technike Bar muscle upu (BMU).

Bar muscle up- Technika vypadá nejako takto :) 

Svoj prvý BMU s gumou som spravila pred pár dňami na gymnastike. Honzík nám ukazoval techniku zhoupnutí, pak že nohami-špičkami chodidiel ideš ako keby k hrazde a využiješ toho, že sa ti celé telo dostane nad hrazdu, tak tam len rukami dotlačíš, no ťažko sa to vysvetluje, ale túto techniku ovládajú hlavne ľudia s gymnastickou minulosťou, proste ten pohyb im je prirodzený, alebo to hodne používali na gymnastických tréningoch. Lenže my, čo to nemáme v génoch, to proste musíme skúšať tzv "kippingom", presne ako u kipping pullups, alebo chest to bars. U kippovaných zhybov ide o to, že proste sa prehneš v chrbáte a pak kopneš nohami a panva ti vystrelí do vzduchu a ty využiješ tento moment keď si nadlahčený a pritiahneš sa k hrazde. U chest to barov (hrudník k hrazde) to je o tom samém, ale ten kipp musí byť o to vačší, keďže chceš tentokrát dostať hrudník k hrazdě. A u bar muscle up ide o najvačší kip, pretože chceš dostat hornú polovicu tela nad hrazdu :) Je to strašne náročné, musiš byť úplne zpevnený na bruchu a nohách a proste vyšvihnúť celú panvu co najbližšie k hrazde a pak už sa len nad hrazdu rýchlo presunúť. Zatiaľ mi to ide so zelenou gumou (mrkni tu ), a už aj s fialovou :) (Zelené ťa nadlahčuje viac, fialová menej) Som z toho rada, ale akonáhle dám gumu preč tak už to nejde. Musím prísť na ten správny švih panvou a brucha. Mirka mi taktiež poradila, nech to skúšam aj bez pomocných gum, že tie gumy strašne nahrádzajú prácu brucha a celkového zpevnenia, tak aj bez toho budem skúšať. No kiežby do Vianoc sa mi to podarilo :) Ale myslím, že to je reálne..uvidíme :)

V pondelok som bola na crossfite v Elite gyme, Vládík nám dal zas parádny tréning, ktorý obsahoval mimo iné thrustre, Du, T2B, pullups, STOH...samé veci na ktorých musím makať. Dosť nepríjemná vec bola tá, že akonáhle som začala behať alebo skákať, cítila som tie chúďatká bedrá, ktoré som si predošlý deň riadne narazila. Tréning som odjela, ale necítim sa momenálne v nejakej dobrej forme, každá váha mi príde ťažká, s fyzičkou to tiež nie je žiadna sláva, neviem čo tam chcem predvádzať na závodoch.

Hádzaná- posledné dva týždne, po tom čo sa mi to koleno ozvalo, som začala premýšlať nad tým, či tú hádzanú nenechám byť, niekedy sa mi po práci v utorky fakt nechce trepať mimo Brno na tréningy a prichádzať domov neskoro a ledva stíhať dospávať. A niekedy taktiež tie tréningy stoja za prd, nie je tam disciplína, energia, nasadenie, a strašne mi to vadí. Tie tréningy by pak vypadali totálne inak! Lenže včera som úplne obrátila :) Pri strelbe a hre som sa pristihla, jak sa cítim spokojne, sústredene a nabite, a hrozne strelecky :-D Včera som mala takú chuť si rovno zahrať ozajstný ligový zápas a vybiť to všetko zo seba. Myslím, že hádzanú ešte nechám vo svojom živote, robí mi predsa len viac radosti :)

Utorkový tréning: pozbieralo sa nás okolo 11 plus ešte dorastenky, takže tréning konečne stál za to. Síce som bola po celom dni v práci unavená, taktiež po pondelkovom crossfite, a tréning sa nám posunul z 18 na 18:30, čo ma taktiež naštvalo. Tréningy máme v Ivančiciach u Brna, čo je tak 30min cesty autom, keďže nám tréning končí o 20 tak sa domov dostanem kolem 21:15, a to je dosť neskoro na mňa, stihnem akurát pobaliť veci na ďalší deň a rýchlo spať, aby som aspoň niečo naspala. Na tréningu si nás tréner chcel vyfotiť, že potrebujú na svazu novšie fotky, tak sem sa  chvíľu najprv fotili, výsledky nie su nijak extra úžasné :-D Potom sme sa rozcvičili, a cvičili strelbu a prihrávky. Skúšali sme si signály, a u jednoho som strelila tak prekrásny gól z pravej spojky cez ruku, až som z toho bola v šoku, čoho až som schopná :) Potom sme si zahrali proti dorastenkám, myslím, že nám postupný útok už išiel omnoho lepšie, velmi sa teším na nedeľný zápas, hráme proti Bohuniciam, a bude to velmi vyostrený zápas. Z Bohunic máme totiž půlku týmu, baby odtiaľ odišli pred rokom, bo neboli spokojné s vedením, tak išli do Ivančic. O to viac sa na to teším, bude to taká fakt bojovná atmosféra, a ja strašne potrebujem vybiť adrenalin.


Dnes plánujem ísť na crossfit do Destiny, snáď to zvládnem, začínam pociťovať spánkový deficit. Zajtra pojdeme s mojou spolužiačkou Maťkou cvičiť na Sokol, gymnastiku na zápočet do školy. Celkom sa na to teším, budeme hlavne precvičovať a učiť sa výmyk, podmet, toč, potom stojky, kotoule, hviezdy. V piatok mám celý deň školu, budeme mať po prvýkrát basketbal. Profesor, ktorý to bude viesť bude asi dosť pedantný na techniku atď, ale teším sa a som rada, že tie loptové športy mi nikdy nerobili problémy. V sobotu to bude zase crossfit a dúfam, že k večeru aj sauna (regenerácia je nutná), a v nedeľu zápas v Brne.

To je moj týždeň čo sa týka športových aktivít :)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Camino deň šiesty (štvrtok 9.5.2019)