Kvalifikácia na Crossfit Redoubt Summer Challenge 2016

Prvé tohtoročné Týmové závody, ktorých som sa rozhodla zúčastniť sa konajú v Nových Zámkoch 13. augusta. Nové Zámky sú kúsok od "mojho" Komárna, takže sa tam nesmierne teším! :) O minuloročných závodoch som písala tu, tak čítajte. :) Minulý rok žiadna kvalifikácia nebola, ale tento rok už áno. Vlastne to nebudú len týmové závody, budú tam aj jednotlivci. Ja sa na súťaženie v kategórii jednotlivcov vobec necítim, takže idem rozhodne za tým!! :)



Náš tým Elite Gym Brno sa skladá zo 4 členov, dvaja chalani + dve baby. Kvalifikačné video musel natočiť každý jeden člen z týmu osobitne, a potom sa skóre sčitalo.

Kvalifikačné WOD:
AMPRAP 6 min:
3-6-9 ...
Pull-up
Wall Ball 
1-2-3... Deadlift
1min rest
In 3mins:
Find your 1RP Max Snatch + OHS

Pre tých, ktorí už Crossfit poznajú, budú dúfam tie skratky a  počty jasné. A pre tých, ktorí s Crossfitom len začínajú či fakt netušia o čom potím, dávam svoje kvalifikačné videjko 1. pokus


Svoju kvalifikáciu som natáčala na 2x. V prvom pokuse sa mi nepodaril posledný OHS s 37kg. Bola som nesmierne vytočená. Neznášam, keď sa mi dačo nepodarí. Ale je pravda, že som nevzpierala dobrého pol roka, a drepy s činkou nad hlavou aj viac. Takže bolo pre mňa až prekvapujúce, že som to vobec trhla nad hlavu☺ 


Druhý pokus si možete pozrieť tu

No to bolo stresu!! Prišlo mi to omnoho náročnejšie než keď som to natáčala po prvýkrát. WB v pohode, ale DL ťažké, a pull-ups trápenie. A potom prišiel na radu snatch+ OHS. Rovno som si osu naložila na 35 kg, a na zem položila ešte kilovky, keby sa mi to podarilo stihnúť, že si ešte pridám.

Mala som v posledných troch stanovených minútach nájsť svoju maxilmálku na trh a potom s osou nad hlavou následne spraviť drep. Začala som asi v 55 sekunde, no ako možete videť vo videjku, bála som sa pod tu osu padnúť, takže som ju hodila pred seba. Čas sa krátil...tak som šla zas na to. V druhom pokuse som osu trhla až moc, nestihla som sa zpevnit, takže ďalší neúspešný pokus. To už som si začala hovoriť, že kurňa musím to dať, inak celá táto snaha bola k ničomu! Tak som sa trochu vydýchala, vytrepala ruky a hecla sa. No ani do tretice som úspešná nebola, osu som neudržala a padla na zadok :) Zostávalo mi dačo cez 60 sekúnd. Tak som zas vytrepala ruky, chalani ma hecovali, ja som sa v duchu hecovala, a hlavne som bola už pekne naštvaná! 

4. pokus  
Anička bere do rúk osu.....zámkový úchop.....nádych.....a ide sa na to.....najskor pomaly a pak trh....osa letí....a letí....a ja padám.....a padám......pod ňu......držím ju......pevno......a pomaly sa staviam na nohy.....a potom zase nádych.......do hlbokého drepu a hore..... a je to tam! Ja som to ZVLÁDLA! :) Trhla som 35 kg, síce ten snatch je tak tak pod úrovňou kolien, ale dúfam, že judges pri hodnotení budú mierni. :) 


Moj druhý pokus bol vcelku úspešný, dokázala som si, že zvládnem aj ťažšiu váhu. Teraz len budem dúfať, že sa tam dostaneme. Berú totiž len 12 týmov, čo neni veľa. 

Komplikácie
Nepredpoklada som, že sa to stane práve nášmu týmu, ale už to tak býva. Svoje video som posielala posledný možný deň do kedy to bolo stanovené. Ostatní to už mali poslané, a posledný člen nášho týmu s nami nekomunikoval. Bol mimo republiku. Tak sme si hovorili, že to snáď poslal, že sa na nás snáď nevykašlal. 
No na ďalší deň mi prišiel email od organizátorov, že kto je náš štvrtý atlét, že má videjká len od troch. Takže sme to hneď začali riešiť, boli sme naštvaní, smutní, hrozne moc sme chceli na tieto závody a zrazu bolo neisté, či sa vobec poskladáme. Organizátorom som hneď večer napísala email a vysvetlila im našu situáciu. A oni boli takí zlatíííí!!! :) Odpísali mi, že nás aj tak zaradia do súťaže, a keby sa nám nepodarilo násjť štvrtého atléta, že pojdeme do kategórie jednotlivcov! Tak mne padol kameň zo srdca :) Navyše predĺžili dobu, do kedy treba poslať kvalifikačné videá, takže sme mali ešte 5 dní na to, aby sme zohnali ďalšieho člena a natočili video. 

Bola som zúfalá, písala som všetkým možným chalanom, u ktorých som predpokladala, že by do toho mohli ísť. No jeden mal v termíne závodov dovolenku, ďalší neodpisoval. Už som začala fakt premýšlať nad tým, že pojdem ako jednotlivec (ale to som zo začiatku nechcela, bo na to nemám, neverím si vobec) a v tom nám napísal náš stratený 4. člen! :) 

Bol mimo republiku, vlastne stále neviem kde, a že je nejaký nachladený, a dúfa, že behom týždňa to natočí. Chvalabohu sa tak stalo, dokonca sme ho boli s Terkou podporiť a natočiť mu to. Takže sme kompletní, výsledky máme poslané, už sa len modlíme, nech postupíme :) 

Držte palce! 
A. 












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)