Už sú tu, čo presne? No týmové závody na Slovensku! :)

Za pár dní mám závody. Týmové závody na Slovensku. Teším sa? No keby som nemala závodit, tak sa teším na maximum!! No takto...hm.. nieeee...bože nechcem tam ísť. Mám pocit, že som totálne všetko zabudla, že neviem ani skákať cez švihadlo, plávať už vobec nie a že moje fyzička utiekla kamsi do Ria. No hroza! Keby bola možnosť, že sa zase budem rozhodovať či ísť na závody, tak nepojdem... :) Teraz ale už nič nenarobím, som sľúbená týmu, a nechcem ich predsa sklamať. Budem musieť zabudnúť na to, že som slabá na veľké váhy, že stále neviem chodiť po rukách, že sa furt cítim ako začiatočník. V sobotu sa ukáže aká som to bojovníčka.



Sú rozne dovody, prečo sa ľudia hlásia na závody. Dakto si chce vyskúšať čo všetko zvládne, kam sa dostane, dakomu ide o výhru, dakomu o prvé miesta, a niekomu o to sa zabaviť. My sme tá posledná skupinka, veď čo iné by sme aj mohli chcieť, keď postupujeme z posledného kvalifikačného miesta :-D

Najhoršie je, že asi každý koho poznám, či už z Crossfit sféry alebo pomimo, sa bude pýtať: "a ako ste dopadli na závodoch?" , heh a ja budem odpovedať: "no predsa prvý...od konca!" :-D A všetci si budú myslieť akí sme neschopní, a že prečo sme tam vobec chodili a čo ja viem čo. Tento týždeň som si to tiež hovorila, veď skončíme posledný, nemáme tolko sily ako ostatné týmy, ale ide práve o to, my vieme kde skončíme, zmierili sme sa s tým, možme samých seba len prekvapiť, a tým nemyslím umiestnenie. Ale to, že prekonáme samých seba, v tom našom týme! :) A o tom to je. Pokiaľ fakt nemáte na to, závodiť s ostatnými na rovnakej úrovni, netreba si tým dlho lámať hlavu. Treba si nájsť iné ciele, a závodiť sám so sebou. Ja sa tam chystám dušu vypluť pre mojich ďalších troch členov týmu. A možno sa konečne aj trošku začínam tešiť. Bude to náš vlastný závod proti nám samotným. Ostatní nás len pekne budú hecovať do vačších výkonov aj keď budú v tabulke o milión bodov pred nami. 


Ako už viete z minulého článku o kvalifikácii, tým sa skladá zo 4 členov, 2 baby 2 chalani. Rada by som Vás trochu zoznámila s mojim týmom. 

Terka
Terku poznám tak 2 roky, chodili sme spolu do Elite gymu trénovať, teraz keď už trénujem v inom gyme, tak sa toľko nevídame. Terka je veľká bojovníčka, v poslednom čase je do Crossfitu dosť zažraná, chodí po roznych závodoch aj do Polska a tak. Je na tom silovo omnoho lepšie než ja. Myslím, že sa budeme vhodne doplňovať vo wodkách, uvidíme čo na nás organizátori pripravia.


Michal
Mikša, ako ho ja volám, je policajt. Niekedy mi príde ako keby mal v sebe furt plný kotol energie, ktorý sa nikdy nemíňa. Maká aj za troch, šikovný je velmi, a velký hecař. Miluje si zo seba strhať počas cvičenia tričká, ak už nezačne cvičiť rovno bez nich :-D



Kuba
Kuba je trošku nespolahlivý, snáď ma týmto priznaním neukameňuje :) Viete to je ten čo sa nám neozýval a bol na dovolenke dakde. Ešte bude otázne či vobec dorazí na SK :-D Ale verím tomu, že nás nenechá napospas osudu. Kuba je tiež velmi šikovný Crossfiťák. Zhruba pred rokom mal roztrhnutú Achilovku, ale už je zase vo svojej forme, tak snáď bude všetko v pohode, a pojde si to užiť s nami! :)



Anička
Áno to som ja :) Crossfitu sa venujem okolo 2 rokov, stále toho kopu neviem, ale základné cviky ovládam. Hlavne sa bez boja nevzdávam, nikdy! No som na nás zvedavá :)



S deckami sme plánovali aj spoločné tréningy. No nakoniec sme mali až jeden! :) Ako išlo nám to v pohode, ale zas som mala pocit, že  im to kazím a že nič nevydržím :-D Bože, musím viac trénovať!
Včera sme mali v pláne druhý tréning, ale chalani nakoniec nemohli. Takže s Terkou sme si potrénovali samé. Skúšali sme WallBally vo dvojici, a pak wodko so snatchami, doubleunders a držaním ťažkej osy. Myslím, že nám to šlo skvele :) 

Závody sú v sobotu, ja cestujem už vo štvrtok, lebo v piatok doobeda ešte musím obehať slovenské úrady. Zbytok týmu príde za mnou v piatok večer. Prespíme u mojej kamarátky Lydky (ďakujeme Lyduš :)). A v sobotu skoro ráno vyrazíme do Nových Zámkov. Lydka nás príde povzbudzovať, uvidí ma po prvýkrát v akcii. Minulý rok to nevyšlo, keď došli so sestrou, už sme mali odcvičené. Teraz tam plánuje byť celý deň, tak bude pre mňa tou najvačšou oporou :) 

Ani neviete ako sa strašne teším na maďarčinu!!! :-D To bude lahoda..moje srdce bude pukať šťastím! :) Hlavný organizátor Michal Kiss má Crossgym v Nových Zámkoch, a určite bude zas komentovať priebeh celých závodov do mikrofónu, a on teda má maďarský prízvuk, to bude super! :) 

Držte nám prosím palčeky! :) Ideme si to hlavne užiť, žiadne priečky nás nezaujímajú. 

Majte sa pekne!
Anička














Komentáře

  1. Haniiiiii, budem na Vas cez vikend mysliet! Skoda, ze ta neuvidim v akcii, ale verim ze na rok mi to vyjde💗💖

    OdpovědětVymazat
  2. Haniiiiii, budem na Vas cez vikend mysliet! Skoda, ze ta neuvidim v akcii, ale verim ze na rok mi to vyjde💗💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujeme Majuš :) Verím tomu!! :-* :-* Užívajte more! :)

      Vymazat

Okomentovat

Ďakujem za Tvoj komentár :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)