Moj prvý Ring Muscle Up

V pondelok som spravila svoj prvý muscle up na kruhoch :)

Boli sme s babami na tréningu v Power Housu za Filipom T., šla som na tréning po dovolenke, takže možete tušiť ako som sa musela prehovárať vobec niekam ísť. A od toho máme kamošky, ktoré sú hlavným hnacím motorom :)
Tréning od Filipa bol ako vždy pecka.

Rozcvička tzv. Warm up: 6min, kolko kol zvládneš
                                        5 klikov
                                      10 pistols
                                      15 T2B (Toes to bar)
Pistols: sú to vlastne drepy na jednej nohe, kuknite videjko :)




T2B: špičky noh k hrazde, kuknite zase videjko, tento cvik nemám vobec rada.. už ale celkom zvládam navazovať aj viac za sebou, pri tomto cviku naramne trpia dlane, v pondelok som si ich samozrejme strhla au au... vypadá to nejak takto:


Pak následoval nácvik už zmíneného muscle upu na kruhoch. Mala som veľkú výhodu v tom, že som asi 2 mesiace predtým chodila k nám do gymu na gymnastiku, a tam aké také základy pochytené mám. Mám celkom dobrú stabilitu na kruhoch, ring dipy tiež pár urobím, a ten pohyb mám v už tolkokrát napozeraný z videí...lenže niečo iné je vidieť a urobiť to. No nič Filip zavelil, a ja som šla ako prvá.. chcel od nas 3 pohupnutia s nohami a pak na štvrtý poriadny švih a hore sa.. podarilo sa mi to hned napoprvé, samozrejme Filip ma jemne dotlačil rukami...ale kurňa jo mala som to tam!!! zvládam ten pohyb a to je najdoležitejšie :)
Pak som to zopakovala ešte 3 krát, a pokažde mi to vyšlo...čiže spravila som ďalší malý kročik v osobnom vývoji!


Ďalej nasledoval wod skládajúci sa z:
         5kol:  10 front lunges s 30kg
                  10 ring dips
                  10 burpees
                                   




Po tej týždennej vylihovačke na dovolenke to bolo fakt poznať, moje stehienka umierali už po druhom kole, a dych sa kamsi vytratil úplne.

No nič sa nedá robiť, musím makať :) Letné závody sa blížia, je potreba nahnať fyzičku!










Komentáře

  1. Musím makať :) Pobavilo, super si ;) Já nedávám ani pistole, ani dipy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Ďakujem za Tvoj komentár :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)