Tréning v Power House

Včera sme boli na tréningu v Power housu za F3 (Filipom Trojovským). Ako obvykle sada jak cyp :-D Hodně sme si s Luckou mákli, ale mám z toho dobrý pocit :)

Tréning sa skladal z: Tabaty na brucho, 20s cvíčíš 10s odpočívaš
                               Naše brušká pálili neskutočne :)

Pokračovali sme technikou vzpierania Power clean, Squat clean a pak následovalo wod 10min, začínali sme na váhe 20kg,a každú minutu si si mal zvýšiť váhu o 5kg, šiel si Power clean, a pak squat clean. Bavilo ma to, dostala som sa až k váhe 52,5kg, síce som to na poprvé nezvedla v dřepe, ale podruhé uplne v pohode, určite by som zvládla aj viac :)

Pak sme šli 5x5 front squat s 35kg, Filip ukazoval Lucke co zlepšit, lebo bola moc naklonená dopredu, ale pak jej to už šlo lepšie :)

Nakoniec nás čakalo toto: 100 DU
                                         50 burpee over bar
                                         35 Cluster 25kg
                                         10 pullups

no bolo to omnoho lepšie než som čakala :) zvládla som to za 11:46, Filip ma pekne hecoval u clustroch, čo mi strašne pomohlo..takže fakt bomba! :) Lialo zo mňa straaašne :)

Pak sme si s Lucou ešte dali 15 min rychla chodza na páse, protáhli se a šli domov. :)

Ukážka Clustru

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)