Krátky pohľad na rok 2015

Keby som mala rok 2015 zhodnotiť jedným slovom, bolo by to: Progres

Občas sa treba pozrieť do minulosti, zistiť v čom sme urobili velké pokroky, v čom sme stále na tom istom, čo nás poháňalo a stále poháňa dopredu. Za chvíľku príde február a s ním aj moje narodeniny, vždy sa toho dňa obávam, ako keby mala prísť nejaká obrovská bomba, ktorá by mi mala zmeniť celý život, ale pritom je to len ďalší obyčajný deň. Akurát budem o rok staršia. Snáď bude ďalší rok mojho života lepší, než bol ten minulý.

Photo by Ladislav Hájek


Crossfit závody
V roku 2015 som toho zažila mnoho. Zúčastnila som sa 4 závodov v crossfite.
Fit Monster boli závody jednotlivcov, pre mňa osobne, nie moc úspešné. Ale čo si budeme hovoriť, doležité je zúčastniť sa a nie vyhrávať :) Článok o tom aké boli moje pocity behom kvalifikácie a pred závodmi si možete prečítať tu. A malý report z diania závodov tu. Najviac si pamatám tú bolesť a svalovicu po prvom dni, a to že počasie stálo za figu a fakt bola zima.






Ďalšie závody boli letné! :) Crossfit Redoubt Summer Team Challenge boli závody, ktoré sa konali kúsok od miesta, kde som žila 16 rokov :) O to viac som sa na to tešila. Aj o nich som samozrejme napísala, tak čítajte. Určite pojdem aj tento rok, počasie je na juhu vždy úžasné, a maďarčina ..ach no rozplývam sa, už keď len na ňu pomyslím. :)




V októbri som sa zúčastnila závodov dvojic Don't quit challenge v Ostrave. Boli to závody skor pre pokročilých atlétov, fakt náročné, trápila som sa, ale aj tak si to užila..report si možete prečítať tu.




O mesiac neskor prišli na radu závody v Brne, CFT Battle. Závody týmov, 2 baby 2 chalani. Z týchto závodov som mala zmiešané pocity. Ale ako som spadla z hrazdy a vymkla si kotník, ktorý cítim ešte doteraz, to si budem pamatať dlho :)

Photo by Eve Photography


Každý závod mi niečo dal. Určite to bolo presvedčenie o tom, aby som makala o 100% viac, lebo som totálne mantavá a neschopná oproti ostatným :-D Akosi nemám chuť sa v tomto roku zúčastniť individuálnych závodov. Aby som sa zas a znova uistila ako na to nemám? A ako veľmi ešte musím makať, nech sa aspoň trochu vyrovnám ďalším atletkám? Nie, to fakt nechcem. Viem o tom velmi dobre aj bez súťaženia. Určite sa zúčastním všetkých možných týmových závodov! Dúfam, že v gyme poskladáme čo najviac týmov a pojdeme či už na Slovensko alebo do Ostravy. S ľuďmi okolo je to vždy lepšie, podpora, radosť, spoločné prekonávanie ťažkých situácii. Človek na to nie je sám, a predsa keď v tom wodku už fakt nemožete, ale vidíte ako ostatní drú, tak to dokončíte na plné obrátky, už len kvoli nim. 

Spartan race
Aj minulý rok som sa zúčastnila pretekov plných bahna :) A už som na to nebola sama. Mám na to velmi pekné spomienky. Určite budem chcieť ísť aj tento rok. Je to velký adrenalín, a kto by nemal rád blato a bahno a chladivú vodu a veeelké množstvo prekážok :) Tu si možete prečítať ako sme to zvládli v Litovli.




Hádzaná
Začala som zas hrať hádzanú! :) Je to neuveriteľné, ale vrátila som sa k nej. Nikdy by som si nemyslela, že to ešte urobím, ale naskytla sa príležitosť, a ja nie som človek čo by od nich utekal, čiže som sa do toho vrhla okamžite :) A neľutujem! Teším sa na každý zápas čo príde.
Klik: O tom ako som sa rozhodla začať zas hrať.
Klik:  O mojom prvom zápase za Ivančice. 





To čo bolo treba
Začala som nosiť kontaktné čočky. Bolo úžasné zrazu vidieť svet dokonale farebný a ostrý. Čočky nosím hlavne na tréningy, či už cross alebo hádzaná, lepšie sa mi striela, konečne je bránka jasná :-) Stalo sa mi aj v jednom zápase, že do mňa v útoku narazila hráčka, rukami mierila do mojej tváre, a akosi mi vypadla jedna čočka. Celý zápas som odohrala s jednou čočkou, všetko bolo poloostré/ polorozmazané. Zaujímavé je, že som v tomto zápase zatiaľ nastrielala najviac gólov, a to 5. Asi začnem praktikovať štýl ala Captain Jack Sparrow. :)
Dala som si vytrhnúť horné osmičky! :) Odhodlávala som sa k tomu pol roka, článok o tom čítajte tu. Už som bez nich, mám ich doma na poličke. A ani si neprídem nejaká menej múdra lebo čo :-D Ktovie kto im dal ten bájny názov "Zuby múdrosti".

V čom som sa prekonala?
Už sa nebojím spraviť stojku o stenu :) Teraz sa snažím prekonať ďalší level, a to je stojka v priestore. Až toto zvládnem, budem pokračovať v ďalšom cieli- chodza po rukách.
Zvýšila som svoje maximálky:

01/2015 12/2015
Zadný drep 57 kg 70 kg
Mŕtvy ťah 80 kg 95 kg
Bench press 45 kg 51 kg
Trh 35 kg 40 kg
Nadhoz 55 kg 60 kg
HSPU 0 4 za sebou  (Kliky v stojke na rukách)
Unbroken DU's 30 100  (Dvojšvihy cez švihadlo)
Striktné zhyby 0 1  (Aj malý pokrok sa počíta :) )
(nadhmat)







Presťahovala som sa
Síce stále len v rámci Brna, z Líšne do Husovic. Som spokojná? Veľmi :) Mám tú najlepšiu spolubývajúcu. Mám tam dokonalý kľud. Občas k nám prídu na návštevu dve krásne mačky. 

Založila som svoj blog :)
Už je to 8 mesiacov čo píšem o svojich zážitkoch, myšlienkach, pocitoch. Keď si teraz čítam o tom všetkom čo som zažila, usmievam sa :) Vracajú sa mi spomienky, musím sama seba pochváliť, že som sa do toho dala a píšem. Raz až budem stará babička, a už nebudem zvládať čítať, budú mi moje vnúčatá rozprávať príbehy o tom, čo som zažila ako mladá dievka :) Dúfam, že budem pre nich veľkou inšpiráciou!

Začala som vnímať (viac)
Znie to divne? Možno pre niekoho áno. Vnímam viac svet okolo mňa, a tým myslím ten čo sa ma bezprostredne týka. Vnímam viac ľudí, a čím ďalej, tým viac púšťam do svojho života len ľudí s optimistickým postavením ku všetkému. Hm, ale možno to je zas a len o mne. :) Stala som sa viac prípustnou, viac otvorenou, možno som sa naučila, či skor zas presvedčila o tom, že keď niečo skončí, dačo omnoho lepšie príde :) Dosť často sa teraz, keď som medzi ľuďmi, alebo stretávam nové osoby, pristihnem u toho ako premýšlam nad ich životom, predstavujem si, čo je ich poslaním, aké majú sny, čo im doposiaľ život nadelil, aké skúšky a podobne. Vždy som k druhým milá a skoro nonstop sa usmievam. Čo druhým dáte, to sa k Vám vráti...to si pamatajte :)

Mám veľa plánov a cielov do roka 2016. Prajem si, aby sa mi toho čo najviac splnilo a hlavne nech som pri každej svojej novej ceste životom šťastná.

Majte sa krásne!
Anička






























Komentáře

  1. Super článek! Strašně mě baví číst o tom, jak jiní lidé posouvají své hranice - mám pak mnohem větší chuť a motivaci posouvat ty své.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem pekne Verčo :) Tak to potom veľmi dúfam, že obe v tomto roku toho mnoho posunieme až za hranice a kľudne ďalej :)

      Vymazat

Okomentovat

Ďakujem za Tvoj komentár :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)