Moja púť začína

Myslela som si, že rok 2018 bude zlomový. A v polovici tak aj vypadal, no bol to len skúsenosti naberajúci rok. Teraz dúfam, že práve rok 2019 bude tým rokom, keď sa všetko v dobré obráti. :)

Ocitla som sa nedobrovoľne na pracovnom úrade. Ale o tom sa nechcem rozpisovať. Čiže človek má kopu času, hľadá si job a premýšľa nad svojím životom. A začali myšlienky na moju Camino.

Na Svatojakubsku púť som sa chcela vydať pred tromi rokmi s mojou mladšou sestrou Zuzkou. Pamätám si večer ako som si s úsmevom na výkres maľovala nápis Camino de Santiago a plánovala ako si ho povesim na stenu. Nestalo sa. Z našej púti nič nebolo.

Keď sa posledné týždne moja situácia v Brně nijak nemenila (job žiadny, samé odmietajúce emaile, schôdzky na pracáku, psychika dole vodou). Už to tak býva, keď to najviac potrebuješ, Camino si ťa zavolá.

Prostě som to cítila, že musím ísť, že sa zbalím a pôjdem. Začala som si čítať rôzne články na nete, pridala sa do mnoha Facebookovych skupin, kde ľudia zdieľali svoje dojmy z Camino, skúsenosti, fotky.

A tak som sa do toho pustila. Do môjho veľkého dobrodružstva. :) Poprosila som Moniku, aby mi pomohla kúpiť letenky, keďže ja som úplný nováčik co sa tohoto týka. Letela som len raz v živote a o letenky sa vtedy starala Monča. Takže sme kúpili letenky a tým pádom to bolo definitívne.

Malá som týždeň na prípravu. Najviac som si priala batoh Osprey taky tmavo bordó fialový. Sú to drahé batohy, ale všetkých čo som sa pýtala, tak si ich strašne pochvaľovali. Takže som šla doňho, zainvestovala a mám batoh svojich snov. :) Má dokonalú farbu a úžasné sa nosí. Som doňho zamilovaná. Už ani chlapa nepotrebujem. 😁

Dokonca ladím aj s lietadlom. Letím s Wizzair a oni majú ružovú farbu. Je to maďarská aerolinka, takže som bola taka šťastná, keď som na kartičke bezpečnosti u sedadla našla anglické inštrukcie a hneď pod nimi maďarské. 😁 Najviac si prajem na púti stretnúť Maďara. Juuj to by sme pobeszelovali. 😁

Moja Camino začíná v Porte v Portugalsku a cieľ je v Santiagu de Compostela v Španielsku. Bude to cca 280 km. Každý deň by som mala prejsť okolo 20-30km. Tak som na seba zvedavá ako to zvládnem. Držte palce. 🙂👍

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Deň dvanásty (streda 16.5.2019)

Pani Bakalárka, konečne!

Vianoce sa blížia :)